Jak śledzić dane AdWords i SEO

Każdy, kto prowadzi biznes, inwestuje środki w działania marketingowe i liczy na widoczne rezultaty reklamy. Istnieje wiele technik reklamowych, jakie można zastosować w sieci. Do najbardziej popularnych bez wątpienia zaliczamy Google AdWords, która stanowi podstawę reklamową małych i większych przedsiębiorstw. Kampanie AdWords przynoszą widoczne rezultaty, jeżeli tylko wiemy, jak nimi kierować. Zaznaczmy, że każda kampania reklamowa, szczególnie w sieciach społecznościowych jest inna. Dla każdej zakładamy odrębne założenia i cele. AdWords udostępnia wiele narzędzi i opcji , aby optymalnie ustawić wyświetlanie naszej reklamy. Na koncie Google AdWords możemy śledzić ruchy SEO, czyli popularnego dziś pozycjonowania, i statystyki, które pomagają nam obliczyć skuteczność prowadzonej przez nas kampanii reklamowej.

Zaplanuj własną kampanię reklamową

palec dotyka tablet

Google AdWords posiada szereg możliwości, dzięki którym możemy tworzyć reklamy. Z pozoru narzędzie wygląda na skomplikowane, bo posiada wiele funkcji, jednak warto dowiedzieć się jak używać Google AdWords, aby móc promować swoją markę czy tez firmę. Jeżeli chcesz promować obuwie online, zacznij od utworzenia nowej kampanii reklamowej. Sprecyzuj cele swojej kampanii, grupę odbiorców, do których jest kierowana reklama i dobierz odpowiednie słowa kluczowe. Na końcu ustal budżet kampanii Adwords i utwórz odpowiednią treść reklamy, która zawiera wybrane wcześniej słowa klucze. Wypełnienie wszystkich kroków zagwarantuje Ci dobrą reklamę i dobrą promocję Twojej marki czy firmy.

Rejestr połączeń telefonicznych w Google AdWords

Obecna funkcja śledzenia rozmów telefonicznych staje się coraz bardziej popularna i użyteczna. Każdy właściciel dąży do jak największej sprzedaży. Kampanie AdWords wpływają na na telefoniczne zainteresowanie ofertą promowaną w linkach sponsorowanych. Już teraz śledź rozmowy telefoniczne dzięki niepowtarzalnemu numerowi Google przypisanemu do reklamy. Jeśli potencjalny klient zadzwoni pod ten numer, to system AdWords przekieruje połączenie na numer telefonu danej firmy, a w statystykach AdWords zliczą się „statystyki połączeń” przypisane do odpowiedniej kampanii czy grupy reklam.